25. výročí DCHB

Základní informace     Domy s pečovatelskou službou      Fotogalerie      Píše se o nás      Příběhy     Úvod

                                                                                                                            Podporují nás

 

CHARITNÍ PEČOVATELSKÁ SLUŽBA TŘEBÍČ - kontakty


Gen. Sochora 705, TřebíčKontaktní adresa:

kancelář Charitní pečovatelské služby Třebíč

Gen. Sochora 705
674 01 Třebíč

Provozní doba:            pracovní dny 7.30 – 15.30 hodin

Z důvodu typu a nastavení  služby je potřeba se na schůzku v kanceláři s pracovníkem služby předem domluvit. Nejlépe telefonicky, minimálně den dopředu. 

Jedná se o terénní službu poskytovanou v domácím prostředí uživatelů a koordinátor ani sociální pracovník nemusí být v kanceláři přítomen.


Mgr. Eva Vráblová,
vedoucí střediska sv. Zdislavy a sv. Anežky

Telefon: 734 435 207
E-mail: eva.vrablova@trebic.charita.cz


Mgr. Helena Pavelková,

koordinátorka Charitní pečovatelské služby Třebíč, sociální pracovnice

Telefon:  776 106 782
E-mail:  chps@trebic.charita.cz


Hedvika Treterová, DiS.
sociální pracovnice
 
Tel. 733 691 520
E-mail:  hedvika.treterova@trebic.charita.cz


Mgr. Zdeňka Martenková
sociální pracovnice

Telefon
: 736 503 949
E-mail: zdenka.martenkova@trebic.charita.cz



Pracoviště HROTOVICE:

Dům s pečovatelskou službou
F. B. Zvěřiny 217
675 55 Hrotovice

Provozní doba kanceláře:   čtvrtek 8 – 10 hodin 

Kontaktní osoba:

Mgr. Zdeňka Martenková
sociální pracovnice

Telefon: 736 503 949
E-mail: zdenka.martenkova@trebic.charita.cz



Z důvodu typu a nastavení  služby je potřeba se na schůzku v kanceláři s pracovníkem služby předem domluvit. Nejlépe telefonicky, minimálně den dopředu.  Jedná se o terénní službu poskytovanou v domácím prostředí uživatelů a koordinátor ani sociální pracovník nemusí být v kanceláři přítomen.

 


 Pracoviště NÁMĚŠŤ n. Oslavou

Penzion
Husova 947
675 71  Náměšť n. Osl.

 

Provozní doba kanceláře:   STŘEDA 9.00 - 10.00 hod.

Z důvodu typu a nastavení  služby je potřeba se na schůzku v kanceláři s pracovníkem služby předem domluvit. Nejlépe telefonicky, minimálně den dopředu.  Jedná se o terénní službu poskytovanou v domácím prostředí uživatelů a koordinátor ani sociální pracovník nemusí být v kanceláři přítomen.