Klubíčko Třebíč - Sociálně aktivizační služba pro rodiny s dětmi

Služba je registrována u MPSV pod č. 5085198
Odkaz na registr

linka 2024

Pracovníci služby:

Oli

Olga Cahová,DiS. 

koordinátor služby                       
mob: 731 052 131
email: olga.cahova@trebic.charita.cz klubicko@trebic.charita.cz
Jiťa

Mgr.Jitka Irovská

odborný prac. v soc. službách 
mob: 734 685 379
email: jitka.irovska@trebic.charita.cz
IMG_5101

Lukáš Polakovič

pracovník v soc.službách         
mob: 603 799 074
email: lukas.polakovic@trebic.charita.cz
Bára

Bc. Barbora Čechová, DiS.

sociální pracovník             
mob: 732 990 457
email: barbora.cechova@trebic.charita.cz

POSLÁNÍ

Podporujeme vás, kteří máte děti do 18 let nebo jste těhotné a nastaly ve vašem životě situace, které dlouhodobě ohrožují vývoj vašeho dítěte.  

Pomáháme vám, kteří usilujete o změnu své životní situace aktivním přístupem, tak abyste se jí naučili zvládat sami.  

Můžeme se setkat u nás v kanceláři, u vás doma nebo vám zajistíme potřebné doprovody. 

DRUH SOCIÁLNÍ SLUŽBY

Sociálně aktivizační služba pro rodiny s dětmi.

FORMA POSKYTOVÁNÍ SOCIÁLNÍ SLUŽBY

Sociální služba je poskytována jako služba ambulantní a terénní.

MÍSTO POSKYTOVÁNÍ SLUŽBY

Ambulantní forma služby je poskytována v prostorách služby na ulici L. Pokorného 15, 674 01 Třebíč (vchod z boční uličky Pod Podloubím).      

Okamžitá kapacita:  3 rodiny       

Provozní doba ambulantní formy služby:

  • Pondělí                9:00 - 10:00             
  • Úterý                    9:00 - 10:00             
  • Středa                  9:00 - 10:00             
  • Čtvrtek                 9:00 - 10:00             

Terénní forma služby je poskytována po předchozí domluvě. Buď v místě bydliště uživatele,nebo na jiném veřejném místě v Třebíči a okolí vzdáleném maximálně 40 kilometrů.

Okamžitá kapacita: 3 rodiny

Terénní forma (město Třebíč a max. 40 km od Třebíče)

  • Pondělí               10:00 - 12:00                13:00 - 16:00             
  • Úterý                   10:00 - 12:00                13:00 - 16:00 
  • Středa                 10:00 - 12:00                13:00 - 16:00 
  • Čtvrtek                10:00 - 12:00                13:00 - 16:00
  • Provozní doba v období od 1. 7.  do 31. 8. a v období školních prázdnin:
  • Pondělí                8:00 - 9:00 (ambulance)            9:00 - 11:00 / 12:00 - 14:00(terén)
  • Úterý                   8:00 - 9:00 (ambulance)             9:00 - 11:00 / 12:00 - 14:00 (terén)
  • Středa                8:00 - 9:00 (ambulance)              9:00 - 11:00 / 12:00 - 14:00(terén)
  • Čtvrtek                8:00 - 9:00 (ambulance)             9:00 - 11:00 / 12:00 - 14:00(terén)

OKRUH OSOB  

Za rodinu považujeme:

  • matka, otec, děti do 18 let
  • samoživitel a dítě
  • prarodiče a děti (pěstouni, adopce)
  • pěstouni a dítě
  • těhotné ženy
  • osobám, jímž byly odebrány děti

CÍLE

1, Bytové poměry
a, Rodina má zajištěno vhodné bydlení
b, Nehrozí jí ztráta bydlení
c, Rodina umí udržet vhodné prostředí v bytě
2, Finanční oblast
a, Rodina si umí zajistit pravidelný příjem prací
b, Rodina si umí vyřídit finanční příjem dávkami, na které ji vzniká nárok
c, Rodina se orientuje ve svých příjmech a výdajích
3, Rodičovské kompetence
a, Rodina dbá na zajištění pravidelné školní docházky
b, Rodina dochází s dítětem k lékaři, tak aby zabezpečila pro dítě potřebnou zdravotní péči

ZÁSADY

ZÁSADY POSKYTOVÁNÍ SLUŽBY

1, RESPEKT K ROZHODNUTÍ UŽIVATELE
(respektujeme volbu i když nemusí být v souladu s přesvědčením pracovníka, vysvětlujeme rizika, provázíme uživatele cestou, kterou si zvolí)
2, INDIVIDUÁLNÍ PŘÍSTUP
(respektujeme možnosti, hodnoty, osobnost každého člověka)
3, JEDNOTNÝ PŘÍSTUP
(dodržujeme a objasňujeme limity, hranice, oblasti, kde můžeme a nemůžeme pomoci, dodržujeme jednotný přístup ke klientovi v rámci nastavených hranic)
4, AKTIVNÍ PŘÍSTUP
(spolupracujeme s člověkem, který chce změnu ve svém životě a je ochoten pracovat na řešení) 

PODNĚTY A STÍŽNOSTI

Způsoby podávání a vyřizování stížností
Podávání a vyřizování stížností je zpracován v Příručce pro rodinu, s kterou jsou všichni uživatelé služby seznámeni a jeden výtisk mají k dispozici. Stížnosti lze podávat písemně i ústně. Každá stížnost je zaevidována do Knihy stížností, která je umístěna v kanceláři vedoucí služby spaní Marie Pořízové. Informace o vyřízení stížností jsou stěžovateli v daném termínu předány vždy písemně.

PODPORUJÍ NÁS

PODPORIL_KV_RGB_zakladni

https://www.jaromericenr.cz/

Projekt podpořilo město
Jaroměřice nad Rokytnou. 

Děkujeme!